جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 16 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۳:۳۹:۰۷

آغاز به کارگیری دستگاه فلومتر- بانکرینگ در سنگاپور

باشگاه خبری فراساحل: استفاده از دستگاه فلومتر-بانکرینگ در عملیات سوخت رسانی به کشتی‌ها در بندر سنگاپور از ابتدای ژانویه سال 2017 اجباری شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مانا، بندر سنگاپور به عنوان بزرگترین بندر سوخت رسانی دنیا، قانون استفاده از دستگاه فلومتر-بانکرینگ (MFM) را در عملیات سوخت رسانی اجباری کرد. استفاده از این دستگاه درعملیات انتقال سوخت در خشکی امری رایج است اما دستگاه مورد نظر در صنعت سوخت رسانی دریایی پدیده ای نو محسوب ‌می‌شود و پیش از این از روشهای سنتی و دستی برای انتقال میزان سوخت جا به جا شده استفاده ‌می‌شد. بر اساس این گزارش، خطای اندازه گیری میزان سوخت با این روش 0.05 درصد محاسبه شده که پایین تر از میزان خطای اندازه گیری شده و رقم 0.7 درصد در روش سنتی است.

بهره گیری از این دستگاه به ابهامات در خصوص میزان و نوع سوخت منتقل شده در بنادر سوخت رسانی پایان ‌می‌دهد و علاوه بر صرفه جویی در زمان به مدت دو الی سه ساعت به ازای هر کشتی و افزایش کارایی، بنادر سوخت رسان را از افزایش گنجایش به منظور سوخت رسانی بیشتر بی نیاز ‌می‌کند. بر اساس این گزارش با بهره گیری از این دستگاه امکان سوخت گیری 132 کشتی سوخت رسان فراهم ‌می‌شود که پاسخگوی تقاضای بالا در بندر سنگاپور خواهد بود. شایان ذکر است، هزینه نصب این دستگاه به منظور سوخت رسانی از حداقل 30 تا 200 هزار دلار بسته به بزرگی کشتی متفاوت خواهد بود.



  کد خبر : 3051
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :